آشنایی با فرایند پشتیبانی محصولات در آیلتس بوست

کلیه محصولات پیش از انتشار توسط آیلتس بوست بررسی شده و در صورت عدم وجود مشکل در نصب و فعالسازی منتشر می گردند. در بسیاری از موارد فایل دریافتی شامل راهنما و سایر اطلاعات مورد نیاز است.

قابل ذکر است پشتیبانی محصولات به صورت لحظه ای نبوده و زمان پاسخگویی به تیکت های احتمالی شما تا ۴۸ ساعت در روزهای غیر تعطیل می‌باشد، و در روزهایی که تعطیلات رسمی کشور محسوب می‌شوند، پشتیبانی آیلتس بوست بطور محدود خدمات به کاربران ارائه می دهد. لذا پس از ثبت تیکت در سیستم پشتیبانی شکیبا باشید و از ثبت تیکت های متعدد خودداری کنید.

 

تماس با آیلتس بوست

کاربر گرامی، لطفاً در صورت وجود هرگونه سوال یا ابهامی، پیش از ارسال ایمیل، بخش پرسش‏های متداول را ملاحظه فرمایید و در صورتی که پاسخ خود را نیافتید، با ما تماس بگیرید.

توجه داشته باشید که 10006602660266 تنها شماره‌ی است که آیلتس بوست از طریق آن برای کاربران و مشتریان خود پیامک (اس ام اس) ارسال می‌کند. بنابراین ارسال هرگونه پیامک تحت عنوان آیلتس بوست، با هر شماره دیگری تخلف و سوء استفاده از نام آیلتس بوست است و در صورت دریافت چنین پیامکی، لطفاً جهت پیگیری قانونی آن را به info@ieltsboost.ir اطلاع دهید.

 

فعال سازی لایسنس

کاربرانی که پیامک های (اس ام اس) تبلیغاتی خود را مسدود کرده‌اند، در دریافت پیامک از آیلتس بوست دچار مشکل خواهند شد، و از طریق ایمیل پیگیر لایسنس و محصولات خود باشند.

ایمیل دریافت لایسنس: licence@ieltsboost.ir
ایمیل سازمانی آیلتس بوست: info@ieltsboost.ir